Hoe heet dat liedje? Ivo Niehe op Ned1 TV show op reis,08jan2012 bij Portret van de Franse natuurfilmer Yann Arthus Bertrand. Mooie klassieke muziek.

Liedje wordt al een hele tijd vaak bij TVshow op reis gebruikt........echt mooi.

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1232255

hier de link, uitzending gemist

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6K
Amadea
12 jaar geleden
Een linkje zou wel handig zijn bij het zoeken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat het niet tussen heb ik al gekeken, bedankt....
Amadea
12 jaar geleden
Op hoeveel minuten staat het ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
07.40 tot 9 min, komt daarna nog een paar keer langs, ik heb zo'n app op mijn telefoon die liedjes kan herkennen maar Ivo lult er elke keer doorheen ;).....dus werkt niet......

Het beste antwoord

Het gaat volgens mij om een soundtrack uit de film Dances with wolves.
http://www.youtube.com/watch?v=iJLPckUEcao
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, kon er niet op komen, ik wist dat het uit een film kwam en heb het eens gespeeld, prachtige muziek. +je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaa, dat is um.....mijn vrouw (ik ook) vind dit geweldige muziek, duizend maal dank....erg fijn.......moest in een keer een account aan maken om te kunen reageren, vraag stellen kan wel als gast.....nogmaals dank......